مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:002021-02-07سياسي

نباید به نهاد شوراها به عنوان سکوی پرش نگاه کرد


رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه نباید به نهاد شوراها به عنوان سکوی پرش نگاه کرد،گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی اقدامات ارزنده ای در بخش های مختلف صورت گرفته است.

- موضوع احیاء محله گرایی و آشتی مردم با شهر اقدام مهم و اثر بخشی بوده است هر چند به نظر می رسد مدیریت شهری تهران می توانست بهتر از ظرفیت هایی که در اختیار دارد برای اداره شهر استفاده کند و امیدواریم در زمان باقی مانده تلاش بیشتری را در شوراها و مدیریت شهری در راستای تحقق خواسته های مردم شاهد باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از امیدنامه، محمدرضا عارف در دیدار جمعی از کارآفرینان با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با گرامی داشت یاد و خاطره رهبر فقید انقلاب، یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب را حضور موثر زنان در عرصه های مختلف بویژه در حوزه های علم و صنعت و کارآفرینی دانست و گفت: جامعه امروز ما نیازمند حضور فعالانه و نه تشریفاتی زنان در سطوح مختلف از جمله مدنی، سیاسی و اجرایی است و نادیده گرفتن این نیروی عظیم و کارآمد با آثار و نتایج زیان بار در عرصه های مختلف تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا همراه بوده و هست.

وی در همین زمینه افزود: می توان با اتکا به مبانی راهگشای اسلام و تجربه های غنی ملی و جهانی، افق های تازه ای برای نقش آفرینی و حضور معنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به نهاد شوراها به عنوان سکوی پرش نگاه کرد

نباید به نهاد شوراها به عنوان سکوی پرش نگاه کرد