مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 17:352021-02-07سياسي

دهه فجر پرشکوه ترین وماندگارترین حادثه تاریخی ایران است


دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور طی پیامی بمناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی را صادر و تصریح کرد: دهه فجر پرشکوه ترین و ماندگارترین حادثه تاریخی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، احمد کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور طی پیامی بمناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس متن این پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی دهه فجرانقلاب اسلامی، گرامیداشت روزهای سرنوشت ساز ملت ایران و وقایعی همچون بازگشت امام خمینی(ره)به ایران پس از سالها تبعی و پیروزی انقلاب اسلامی است.

 دهه فجر همواره پرشکوه ترین و ماندگارترین حادثه تاریخی ایران جلوه گر شد،امروز کشور ایران به برکت انقلاب شکوهمنداسلامی و بهرمندی از توانمندی ها در دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز رهنمودهای حضرت امام (ره) و نائب برحقش مقام معظم رهبری با توجه به وجود تحریم ها در طول سالیان متمادی، در اوج اقتدار و عزت در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد.

انقلاب اسلامی همواره بذر امید و بیداری را در دل آزادگان کاشت و بارور نمود اینک در طلیعه چهل و دومین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی قرار داریم یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام(ره) و شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس گرامی می داریم و فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر پرشکوه ترین وماندگارترین حادثه تاریخی ایران است

دهه فجر پرشکوه ترین وماندگارترین حادثه تاریخی ایران است