مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 20:352021-02-07سياسي

جبهه اصلاح طلبان ایران به جای شوراهای سیاست گذاری و هماهنگی


فرج کمیجانی رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از مصوبه جلسه روز یکشنبه 19 بهمن ماه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد که به موجب آن، نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان با نام جبهه اصلاح طلبان ایران با عضویت 46 عضو رسمی یا مشاور فعالیت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: مجموعه احزاب اصلاح طلب تاکنون در قالب دو جبهه سیاسی ثبت شده در کمیسیون ماده 10 احزاب فعالیت می کردند: یکی شورای عالی سیاست گذاری به نمایندگی داوود محمدی و جبهه هماهنگی اصلاحات به نمایندگی حسین کمالی و ابراهیم اصغر زاده.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اما تصمیم گرفته جایگزینی جبهه اصلاح طلبان ایران را به دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون احزاب مستقر در وزارت کشور اعلام کند.

کمیجانی گفت: از تاریخ ثبت درخواست در دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون احزاب،جبهه اصلاح طلبان ایران (به نمایندگی حسین کمالی و ابراهیم اصغرزاده) در گستره ملی و به لحاظ زمانی نامحدود فعالیت می کنند.

وی توضیح داد: این جبهه سیاسی مجموعه ای است از دبیران کل احزاب یا نمایندگان تام الاختیار آنان به نمایندگی از احزاب متبوع وجمعی از شخصیت های معتمد ، متنفذ که ضمن حفظ هویت مستقل سازمانی خویش با توافق در مورد راهبرد های تعریف شده با رهبری مشترک جمعی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه اصلاح طلبان ایران به جای شوراهای سیاست گذاری و هماهنگی

جبهه اصلاح طلبان ایران به جای شوراهای سیاست گذاری و هماهنگی