مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 23:252021-02-07بين الملل

حمله شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب یمن به چندین وزارتخانه در عدن


شبه نظامیان گروه موسوم به المجلس الانتقالی الجنوبی وابسته به امارات به چندین ساختمان وزارتخانه های دولت مستعفی یمن در شهر عدن در جنوب این کشور حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه هایی مسلح وابسته به المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب یمن) که مورد حمایت امارات است، روز یکشنبه به ساختمان های وزارت خارجه، آموزش و پروش، دادگستری و چند نهاد دولتی در شهر عدن پایتخت موقت دولت مستعفی منصور هادی حمله کردند.

یک واحد امنیتی از نیروهای شورای انتقالی جنوب هم به مجتمع قضایی در عدن حمله کردند.

این افراد مسلح با سلاح کشیدن به روی کارمندان، سعی در ایجاد فضایی از رعب و وحشت داشتند و هدف از کار خود مطالبه مزایایی از این نهادها دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره، دولت مستعفی یمن با صدور بیانیه ای در واکنش به این اقدام شبه نظامیان شورای انتقالی گفت: ما اقدام گروه هایی مسلح در حمله به ساختمان های وزارتخانه های خارجه، آموزش و پرورش و دادگستری در عدن را محکوم می کنیم.

در این بیانیه با اشاره به وجود تلاش ها برای ناکام گذاشتن توافق بر سر دولت جدید آمده است: باید همه دستگاه های امنیتی زیر پرچم ، رییس جمهوری مستعفی یمن در تاریخ پنجم نوامبر سال 2019 در ریاض به امضا رسیده بود، تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب یمن به چندین وزارتخانه در عدن

حمله شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب یمن به چندین وزارتخانه در عدن