مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-08اقتصادي

کارخانه استحصال روغن از پشم در خراسان جنوبی ایجاد می شود


استاندار خراسان جنوبی از ایجاد کارخانه استحصال روغن پشم در استان با سرمایه گذاری 51 درصدی سازمان عشایر و فروش 49 درصدی سهام از طریق اعطای تسهیلات به عشایر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ملانوری یکشنبه شب در شورای عشایر خراسان جنوبی خواستار توجه ویژه به خانوارهای عشایر شد و اظهار کرد: جامعه عشایری، قشری کوشا و زحمتکش بوده که در تولید فرآورده های دامی، صنایع دستی، رونق اقتصادی و امنیت نقش ارزنده ای دارند.

وی با بیان اینکه استقرار روستاییان و عشایر در مناطق مرزی یکی از عوامل مهم ایجاد امنیت است، اظهار کرد: بخشی از امنیت استان مرهون این قشر بوده که می طلبد مورد توجه واقع شود.

ملانوری خواستار افزایش سطح ارائه خدمات و امکانات رفاهی به خانوارهای عشایر شد و افزود: نیاز است در ارائه خدمات از اقدامات سنتی و تکراری خارج شویم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از ظرفیت های فکری و تجربی عشایر استفاده شود، اظهار کرد: بخش خصوصی محور توان افزایی و افزایش کارآمدی خانوارهای عشایر است.

وی خواستار ایجاد ارزش افزوده بین خانوارهای عشایر شد و گفت: علی رغم اقدامات انجام شده به اندازه کافی برای ایجاد ارزش افزوده اقدام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه استحصال روغن از پشم در خراسان جنوبی ایجاد می شود

کارخانه استحصال روغن از پشم در خراسان جنوبی ایجاد می شود