مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-08اقتصادي

برخی از مردم دیگر توان خرید میوه را ندارند


رییس اتحادیه میوه و تره بار مشهد گفت: برخی از مردم دیگر توان خرید میوه را ندارند و برخی اجناس تا 300 درصد نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه میوه و تره بار مشهد گفت: برخی از مردم دیگر توان خرید میوه را ندارند و برخی اجناس تا 300 درصد نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته اند.

حسین مصدق در گفت وگو با ایسنا با اشاره به 1180 ابطال پروانه مغازه های این اتحادیه در سال جاری اظهار کرد: کار میوه فروشی در ظاهر آسان به نظر می رسد اما جزو سخت ترین و بدترین مشاغل است؛ آنقدر ضایعات و ریخت و ریز دارد که کار را با مشکل مواجه می کند.

متاسفانه به دلیل همان آسان به نظر رسیدن این شغل، برخی از کسانی که در گروه های شغلی دیگر با شکست مواجه می شوند به میوه فروشی رو می آورند که در نهایت هم پس از فعالیت اندکی مجبور به تعطیلی می شوند.

وی تاکید کرد: امسال هم که اجناس نسبت به سال گذشته بین 100 تا 300 درصد افزایش قیمت داشته و خیلی از مردم توان خرید میوه را ندارند.

رییس اتحادیه میوه و تره بار مشهد با بیان این که تعطیلی سایر مشاغل و مجازی برگزار شدن جلسات ادارات و سازمان ها آسیب زیادی به اتحادیه ما وارد کرد، بیان کرد: همین ادارات زمانی که جلساتی برگزار می کردند، روی میزشان میوه بود ولی اکنون دیگر خبری از جلسات حضوری نیست و تعطیلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مردم دیگر توان خرید میوه را ندارند

برخی از مردم دیگر توان خرید میوه را ندارند