مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-08اقتصادي

خطوط پنی سیلین خوراکی داروسازی جابرابن حیان به مدار تولید بازگشت


در مراسمی پروژه بازسازی خطوط پنی سیلین خوراکی شرکت داروسازی جابرابن حیان، همزمان با شصتمین سالگرد تاسیس این شرکت افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

- در مراسمی پروژه بازسازی خطوط پنی سیلین خوراکی شرکت داروسازی جابرابن حیان، همزمان با شصتمین سالگرد تاسیس این شرکت افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام شرکت داروسازی جابرابن حیان ، حسین پناهیان مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در مراسمی که 18 بهمن برگزار شد، با اشاره به اینکه شرکت سرمایه گذاری شفادارو و زیرمجموعه های آن به یکی از قطب های مهم صنعت داروسازی کشور تبدیل شده اند که این باعث افتخار است، گفت: با توجه به شرایط تحریمی، مجموعه ما توانسته به سلامت مردم کمک کند و باعث ایجاد امنیت خاطر مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه شاهد ارتقای شرکت های زیرمجموعه آینده پویا در بورس اوراق بهادار هستیم، افزود: طی دو، سه ماه آینده سهام سه شرکت داروسازی دانا، پخش رازی و داروسازی راموفارمین هم در بورس اوراق بهادار عرضه می شود که این باعث شفافیت بیشتر در عملکرد آنها خواهد شد.

طراحی افقی فراتر از افق فعلی برای داروسازی جابرابن حیان رحمان پلیمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شفادارو هم در این مراسم با اشاره به اینکه شرکت داروسازی جابرابن حیان تحت مدیریت مصط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط پنی سیلین خوراکی داروسازی جابرابن حیان به مدار تولید بازگشت

خطوط پنی سیلین خوراکی داروسازی جابرابن حیان به مدار تولید بازگشت