مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-08سياسي

بزرگداشت 22 بهمن، نمادین و تشریفاتی نیست/ برگزاری جشن صبر و شکر در 21 بهمن


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در روز 22 بهمن راهپیمایی خودرویی و موتوری خانوادگی در هزاران شهر و روستای کشور برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری اعلام برنامه های یوم الله 22 بهمن که صبح امروز (دوشنبه 20 بهمن) برگزار شد، گفت: بزرگداشت دهه فجر یک مراسم نمادین و تشریفاتی نیست بلکه پدیده ای استثنایی در دنیا است.

وی ادامه داد: 22 بهمن نه به عنوان یک جشن متعارف بلکه به عنوان تجدید بیعت ملت شریف ایران با آرمان های انقلاب اسلامی و آمادگی برای مسئولیت پذیری برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

لطفی، رزمایش سراسری خدمت مومنانه را یکی از برنامه های دهه فجر دانست و گفت: روز 21 بهمن از ساعت 18:30 جشن صبر و شکر در حرم رضوی، حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سناریوهای مختلف برای برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن در شرایط وقوع عنوان متولی برگزاری راهپیمایی ها، امسال هیچ فراخوان و برنامه برای برگزاری مراسم راهپیمایی و تجمع نخواهد داشت، گفت: در روز 22 بهمن راهپیمایی خودرویی و موتوری خانوادگی در هزاران شهر و روستای کشور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت 22 بهمن، نمادین و تشریفاتی نیست/ برگزاری جشن صبر و شکر در 21 بهمن

بزرگداشت 22 بهمن، نمادین و تشریفاتی نیست/ برگزاری جشن صبر و شکر در 21 بهمن