مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-08سياسي

نورافشانی 30 مرکز استان و 400 شهرستان در 21 بهمن ماه


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برنامه های امسال از ساعت 10 صبح چهارشنبه 22 بهمن آغاز خواهد شد و مسیرهایی برای حرکت موتور و دوچرخه و مسیرهایی نیز برای خودروها در نظر گرفته شده است.

- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برنامه های امسال از ساعت 10 صبح چهارشنبه 22 بهمن آغاز خواهد شد و مسیرهایی برای حرکت موتور و دوچرخه و مسیرهایی نیز برای خودروها در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری اعلام برنامه های 22 بهمن امسال با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: برنامه های امسال کاملا متفاوت با سال های قبل است.

همه شما واقف هستید که بزرگداشت دهه فجر و 22 بهمن یک مراسم نمادین همه کشورها نیست و یک پدیده استثنایی در تمام جهان نه به عنوان یک جشن بلکه تجدید پیمان با اسلام و آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی است که آثار و برکات بسیار زیادی داشته و دارد و این ایام، ایام پیروزی حق بر باطل است و یوم الله 22 بهمن و حضور مردم در صحنه نشان دهنده عظمت ایران اسلامی است.

وی افزود: بزرگداشت دهه فجر معمولا از ماه ها قبل برنامه ریزی می شود و از نیمه شهریور در قالب 24 کارگروه تخصصی به یمن چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی بیش از 42 عنوان فعالیت برنامه ریزی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورافشانی 30 مرکز استان و 400 شهرستان در 21 بهمن ماه

نورافشانی 30 مرکز استان و 400 شهرستان در 21 بهمن ماه