مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-08اقتصادي

اصلاح کاهشی بودجه 99 شهرداری قم


در نشست رسمی علنی امروز شورای اسلامی شهر قم بودجه سال جاری شهرداری بر اساس ارقام وصولی و هزینه ای به حدود دو هزار و 780 میلیارد تومان کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست امروز شورای اسلامی شهر قم با لایحه اخذ مجوز اصلاحیه و متمم بودجه سال 1399 شهرداری قم و تصویب آن توسط اعضای شورا آغاز شد.

این بودجه که در ابتدای سال جاری حدود 3 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، با این اصلاحیه و بر اساس ارقام وصولی و هزینه ای به حدود دو هزار و 780 میلیارد تومان کاهش یافت که از این مبلغ، حدود 700 میلیارد تومان به بودجه جاری و مابقی به مصارف، دیون و مأموریت ها اختصاص دارد.

تصویب لایحه اخذ مجوز متمم بودجه سال 99 سازمان آرامستان های شهرداری قم ازحدود 28 به حدود 38 میلیارد تومان و لایحه اخذ مجوز متمم بودجه سال جاری سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری با حدود 400 میلیون تومان افزایش بودجه، نیز بخش دیگری از نشست امروز شورای اسلامی شهر بود.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر با لایحه اخذ مجوز متمم بودجه سال جاری سازمان میادین، میوه و تره بار شهرداری قم نیز موافقت کردند، بودجه ای که از پیش بینی 41 میلیارد تومان، افزایشی تا حدود 57 میلیارد و 500 میلیون تومان را نشان می دهد و صرف هزینه هایی مانند امور زیربنایی شهرک صنوف و ساخت و سازهای جدید در میدان میوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح کاهشی بودجه 99 شهرداری قم

اصلاح کاهشی بودجه 99 شهرداری قم