مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:402021-02-08سياسي

علیزاده: مجلس یازدهم خواستار تعقیب و مجازات آمران و قاتلان شهید سلیمانی است


مجلس یازدهم در کنار سایر نهادهای انقلابی این سرزمین، خونخواه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی خواهد بود و خواستار تعقیب و مجازات آمران و قاتلان این سردار عزیز است.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محسن علیزاده در نشست علنی امروز (دوشنبه 20 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: باید در ابتدا عرض کنم که ما جوانان نسل دوم انقلاب نخواهیم گذاشت ضد ارزش ها به ارزش تبدیل شود.

ایستاده ایم تا دستاوردهای این انقلاب ارزشمند را حراست کنیم و به نسل های بعدی تحویل دهیم.

پایداری خواهیم کرد در مقابل هجمه ها،  میلیاردها دلار هزینه و اتاق های فکری که تلاش همه جانبه ای را آغاز کرده اند و اسلام و انقلاب و ارزش های ما را نشانه رفته اند.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اول به خودم و همکارانم در مجلس شورای اسلامی و بعد به دولتمردان و سایر مسئولان گوشزد می نمایم به خود آییم، نگذاریم با جنگی نرم با استراتژی های ضد نظام به راحتی بر ذهن جوانانمان اثر بگذارند، به راحتی حجاب و و عفت زنان ما را برای رسیدن به اهداف خودشان وسیله قرار دهند.

وی تصریح کرد: امروز مردم ما بیدارند، ما ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم باید که در همه زمینه ها تصویری سالم و پاک از خود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده: مجلس یازدهم خواستار تعقیب و مجازات آمران و قاتلان شهید سلیمانی است

علیزاده: مجلس یازدهم خواستار تعقیب و مجازات آمران و قاتلان شهید سلیمانی است