مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-08سياسي

تضعیف روحیه مبارزه طلبی و ظلم ستیزی از اهداف دشمن است


 کانون مداحان و سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی اعلام کرد: دشمن سعی در حصر و به سلطه کشیدن دستاوردهای انقلاب و تضعیف روحیه مبارزه طلبی و ظلم ستیزی ملت های مظلوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کانون مداحان و سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی با انتشار بیانیه ای که به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد، اعلام کرد: تلاش برای حفظ قالب مداحی و حفظ هیئت، گسترش ادب اسلامی در جامعه و پرهیز از بدگویی و اتقان در سخن و ارائه سخن محکم در مجالس اهل بیت (ع) و چهارده معصوم پاک با افتخار سرلوحه مداحان و شاعران کشور قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است؛ در چهل دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و 92 هزار شهید بسیجی دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت و امنیت، را گرامی می داریم.

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی فرموده اند: دهه فجر دهه تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب و دهه گرامیداشت بزرگ ترین معجزه الهی در این روزگارهاست.

اکنون در مقطع حساسی که نظام سلطه جهانی به روش های مختلف سعی در حصر و به سلطه کشیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی و تضعیف و انحراف روحیه مبارزه طلبی و ظلم ستیزی ملت های مظلوم را دارد؛ تبعیت از گفتمان اسلامی - انقلابی و تجدید بیعت با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف روحیه مبارزه طلبی و ظلم ستیزی از اهداف دشمن است

تضعیف روحیه مبارزه طلبی و ظلم ستیزی از اهداف دشمن است