مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-08سياسي

افتتاح خط تولید 2 تراکتور جدید توسط سردار نقدی و آیت الله آل هاشم


ابوالفتح ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با حضور جهش تولید همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رونمایی از خط تولید تراکتورهای مدل 4120 و 455 در کارخانه تراکتورسازی تبریز( ایران ) آغاز می شود.

  وی افزود: تراکتور 4wd-4120 مجهز به موتور شش سلیندر توربو شارژ با توان 120 اسب بخار مجهز به قفل دیفرانسیل الکتروهیدرولیکی و دارای ارگونومی ارتقاء یافته نسبت به تراکتورهای دیگر است و دارای توان مالی بندی و دوران مناسب برای استفاده از کمبینات ها و قابلیت دید جلو بهینه شده با کاپوتاژ جدید دارای ظاهر  مدرن و مشتری پسند است.

ابراهیمی گفت: تراکتور 455-4WD   مجهز به موتور 3 سلیندر توروشاری با توان 55 اسب بخار مجهز به خروجی هیدرولیکی و قابلیت کار در مزارع و باغ ها همچنین دارای توان مال بندی مناسب و طراحی اروگونومی ارتقاء یافته است.

  وی تصریح کرد: تراکتورهای تولیدی در ایران قیمت و کیفیت مناسبی دارند که این قابلیت ها قدرت رقابت در دنیا و بازار تراکتور را فراهم کرده است.

ابراهیمی، از این کارخانه به عنوان یکی از لوکوموتیوهای پیشران اقتصاد کشور نام برد و ادامه داد: تولید بیش از 90 درصد قطعات مورد نیاز تراکتورهای تولیدی در این مجموعه، حاکی از همت بلند برای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و قطع کامل واب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید 2 تراکتور جدید توسط سردار نقدی و آیت الله آل هاشم

افتتاح خط تولید 2 تراکتور جدید توسط سردار نقدی و آیت الله آل هاشم