روایتی از آنچه در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گذشتفاطمه قربانی رضوان؛ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی هنری کشور دیروز 19 بهمن اکران های خود را برای اهالی رسانه در سینما ملت و برج میلاد به پایان رساند. - اکران های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در حالی به پایان رسید که عدم شخصیت پردازی، پرداخت های ضعیف، بی منطقی حاکم بر داستان ها و ناامیدکننده تر از همه نداشتن قصه مسائل همه گیری بود که اغلب فیلم های جشنواره به آن ها دچار بودند. گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- فاطمه قربانی رضوان؛ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی هنری کشور دیروز 19 بهمن اکران های خود را برای اهالی رسانه در سینما ملت و برج میلاد به پایان رساند. با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط خاص برگزاری جشنواره و محدود بودن حضور تماشاگران می شد جشنواره امسال را بدون هیجان تصور کرد، اما باز کور سوی امیدی بود که فیلم های جشنواره انقدر قابلیت و کیفیت بالایی داشته باشند که مخاطبان در خانه مانده را با خبر هایی خوب شگفت زده کنند، اما این اتفاق رخ نداد. ضعف حاکم بر اغلب فیلم های اکران شده در این دوره از جشنواره انقدر بالا است که حتی چهره های ناامید مخاطبان بعد از خروج از سالن سینما عادی شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |