مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-08سياسي

درباره انقلاب فیلم تکراری نمی سازیم/ ناگفته هایی از مسابقه «فرمانده»+فیلم


مهدی مطهر، مدیر خانه مستند انقلاب اسلامی می گوید: به جای اینکه بخواهیم مستقیم درباره انقلاب فیلم تکراری بسازیم، ترجیح می دهیم درباره آدم هایی فیلم بسازیم که اولاً در شکل گیری منظومه فکری نیروهای انقلابی نقش داشته اند ثانیاً با روایت زندگی های آنها بخش .

-     * بعد از سرزمین دانایی سعید ابوطالب؟ چون ریلیتی شوی ابوطالب هم در همان زمان پخش شد؟ دقیقاً سرزمین دانایی سعید ابوطالب با برنامه ما همزمان داشت تولید می شد ولی تجربه آقای ابوطالب در پساتولید جلوتر از ما بود.

ما خیلی زمان هدر دادیم، هم سر خودمان را شلوغ کرده بودیم هم در پساتولید به آن روایت درستی که به یک سروشکل برسانیم تعلل کردیم برای همین خروجی آقای ابوطالب زودتر بالا آمد که به نظرم کار خوب و محترمی بود.

بعد با یک فاصله کمی فرمانده بالا رفت و جزء اولین کارهای شبکه افق هم بود، یعنی برنامه ما تولید شده بود ولی جایی در تلویزیون رونمایی نکرده بودیم و ترجیح ما این بود که با شبکه افق پخش شود.

دیده شدن فرمانده خیلی به ما در سناریوهای بعدی کمک کرد که چه بکنیم جذاب تر شود؟ در آن مقطع آقای مسجدیان خیلی منت گذاشتن با ما همراه شدند و به گروه ما کمک کردند.

ایشان مجروح جنگی هستند و به خاطر جراحتی که از جنگ داشتند توان یک آدم نظامی که به لحاظ تصویری بتواند حس نظامی گری را کامل من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره انقلاب فیلم تکراری نمی سازیم/ ناگفته هایی از مسابقه «فرمانده»+فیلم

درباره انقلاب فیلم تکراری نمی سازیم/ ناگفته هایی از مسابقه «فرمانده»+فیلم