مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-08سياسي

دانشگاه کوثر بجنورد نباید ادغام شود/لزوم افزایش دانشگاه تک جنسیتی


بجنورد امام جمعه بجنورد ادغام دانشگاه تک جنسیتی با سایر دانشگاه ها را بی معنا دانست و گفت: دانشگاه کوثر بجنورد باید الگویی برای سایر مناطق کشور باشد و نه اینکه همین دانشگاه را هم ادغام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح امروز در دیدار مسئولان دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد، اظهار کرد: دانشگاه های تک جنسیتی در کشور تاکنون توفیق های زیادی داشته و بسیاری از آسیب های موجود در سایر دانشگاه ها را نداشته اند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: میزان کاهش آسیب ها در دانشگاه های تک جنسیتی به اندازه ای است که حتی برخی از کشورهای غیر متدین هم به این نتیجه رسیده اند که اگر دانشگاه تک جنسیتی باشد، بسیاری از آسیب ها را در درون خود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نظر نظام تقویت این گونه دانشگاه ها است، افزود: مسئولان این دانشگاه باید با قدرت و قوت کار خود را ادامه داده و دلسرد نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری خطاب به با تأکید بر لزوم رفع کاستی های این دانشگاه، اضافه کرد: همچنین باید در زمینه فعالیت دانشگاه کوثر در بجنورد کار تبلیغی مناسبی صورت گرفته و مباحث و برکات این دانشگاه برای جامعه تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: تحصیل بیش از 3 هزار و 400 دانشجوی خواهر در این دانشگاه آن هم تنها پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کوثر بجنورد نباید ادغام شود/لزوم افزایش دانشگاه تک جنسیتی

دانشگاه کوثر بجنورد نباید ادغام شود/لزوم افزایش دانشگاه تک جنسیتی