مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-08سياسي

پیام سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در آستانه 22 بهمن


سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در آستانه 22 بهمن، چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

- ایسنا/خوزستان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در آستانه 22 بهمن، چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیام آمده است: بار دیگر شمیم روح بخش بهار انقلاب اسلامی به مشام می رسد و تمامی ملت انقلابی و غیور جمهوری اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می سازد.

طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصتی غنیمت برای یادآوری رشادت ها و دلاوری های ملت مجاهد و انقلابی ایران اسلامی و مبارزات امت آزادی خواه و حق طلب در برابر حاکمیت زور و مستعمره شیطان بزرگ است.

درخت تنومند انقلاب اسلامی که ریشه در خاک پاک اسلام ناب محمدی دوانده و خون پاک شهدای والا مقام و با تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروزه در برابر طوفان های دشمنان و کینه توزان انقلاب و اسلام، با صلابت تر از گذشته قد علم کرده و سایه خود را بر سر امت واحده اسلامی در اقصی نقاط جهان گسترانده است.

با گذشت زمان و پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی در زمینه های گوناگون و خود کفایی و استقلال از دخالت مستکبران خارجی، با دستاوردهای بسیار خوبی در طول این 42 سال امروزه ملت و نظام ما بیشتر آماج اهداف شوم دشمنان خارجی و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در آستانه 22 بهمن

پیام سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در آستانه 22 بهمن