مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-08اقتصادي

بهره برداری از 5 پروژه کشاورزی آستان قدس رضوی با اعتبار 20 میلیارد تومان


در آستانه فرارسیدن 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پنج پروژه کشاورزی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اعتبار 20 میلیاردتومان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی در آستانه فرارسیدن 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پنج پروژه کشاورزی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اعتبار 20 میلیاردتومان به بهره برداری رسید.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضور در کشت و صنعت مزرعه نمونه، پروژه استخر ذخیره آب این مزرعه را افتتاح کرد و سپس در ارتباط ویدئو کنفرانسی با 4 شهرستان انابد، تربت حیدریه، سرخس و اسفراین 4 پروژه دیگر به بهره برداری رسید.

بهترین بهره وری با استفاده از دانش روز جهان مصطفی خاکسار قهرودی، در این مراسم به ظرفیت های ویژه در اختیار این آستان مقدس اشاره و تصریح کرد: آستان قدس رضوی باید در همه زمینه ها به ویژه در عرصه کشاورزی کارهای نمونه و در تراز عالی ارائه کند و با استفاده از دانش روز جهان، بهترین بهره وری را داشته باشد.

وی تصریح کرد: از نام مزرعه نمونه هم مشخص است که باید فعالیت های این مجموعه نمونه و الگو باشد و بهترین بهره مندی را از این اراضی که موقوفات و نذورات ارادتمندان به اهل بیت(ع) هستند، به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 پروژه کشاورزی آستان قدس رضوی با اعتبار 20 میلیارد تومان

بهره برداری از 5 پروژه کشاورزی آستان قدس رضوی با اعتبار 20 میلیارد تومان