مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-08اقتصادي

قطعات دستگاه سنگبری (لوازم برقی)


شرکت هنزا تولید کننده و وارد کننده قطعات دستگاه سنگبری می باشد.

- شرکت هنزا تولید کننده و وارد کننده قطعات دستگاه سنگبری می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام هنزا، در این متن می خواهیم به بررسی و آشنایی با لوازم برقی دستگاه سنگبری بپردازیم.

از مهم ترین نکاتی که باعث افزایش کارایی و عمر مفید دستگاه سنگبری شما می شود دقت به لوازم برقی استفاده شده در دستگاه شما می باشد.

جنس کابل استفاده شده جنس کابل بسیار با اهمیت است زیرا در صورتی که این کابل خشک باشد با حرکت در انرژی گاید دچار اتصالی شده و ممکن است سبب برق گرفتگی و یا آتش گرفتن کابل ها شود و هزینه های زیادی را به همراه می آورد.

در هنگام خرید دستگاه سنگبری یا هر وسیله برقی دیگری به کابل های استفاده شده دقت کنید که دارای استاندارد ملی ایران و سال ساخت کابل ها فاصله ی زیادی با خرید شما نداشته باشد (عمر کابل ها تمام نشده باشد.

) نکته ی بعدی این است که کابل ها کوتاه نباشند و برای مثال دستگاه شما در هنگام خم شدن برای فارسی بر کابلی آزاد داشته باشد و دچار قطعی نشود یا کابل برق متحرکی که نیرو را به الکترو موتور شما می رساند به اندازه ی کافی بلند باشد.

جنس کابل شو ها و وایر شو ها برای اینکه از وجود کابل شوها مطمئن شوید نیاز هست که از فروشنده درخواست کنید جعبه برق های دستگاه را برای شما باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعات دستگاه سنگبری (لوازم برقی)

قطعات دستگاه سنگبری (لوازم برقی)