مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-08سياسي

با حضور معاون رییس جمهور مینی پالایشگاه پل دختر به بهره برداری رسید


در مرا سمی در نهمین روز از دهه فجر با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور روسای کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، در مراسمی در نهمین روز از دهه فجر با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد ، علی رضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، سید موسی خادمی استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل استان ، امام جمعه، فرماندار ، نماینده مجلس و جمعی از مدیران پل دختر فاز اول مینی پالایشگاه  این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار پل دختر در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس در پل دختر اظهار داشت:عملیات اجرایی این پروژه سه سال پیش در زمینی به مساحت 50 هکتاردر سراب حمام آغاز و در چهار مرحله فاز بندی و طراحی شد.

حسن رضاییان افزود: این مینی پالایشگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی فاز اول آن در شهرک صنعتی راه اندازی و فعالیت فاز دوم آن از ماه های گذشته  آغاز شده است.

وی با بیان این که این پروژه از نظر اشتغال زایی شرایط مطلوبی دارد ، افزود: با بهره برداری از فازاول مینی پالایشگاه به طور مستقیم بیش از 200 فرصت شغلی  در شهرستان پل دخترایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور معاون رییس جمهور مینی پالایشگاه پل دختر به بهره برداری رسید

با حضور معاون رییس جمهور مینی پالایشگاه پل دختر به بهره برداری رسید