مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 18:252021-02-08سياسي

پایبندی به برجامی که ایران تنها بازنده آن باشد قابل تداوم نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه 20 بهمن) طی دومین روز سفر خود به روسیه، در نشستی با اندیشمندان در محل موسسه شرق شناسی مسکو ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت: - رییس مجلس با بیان اینکه سوال ما این است که آیا فقط بناست دیگران از برجام نفع ببرند و ایران تنها بازنده آن باشد، گفت: من به صراحت اعلام می کنم که ایران حاضر به پای بندی به چنین توافقی نخواهد بود.

ما تا امروز این راه را آمده ایم، اما این مسیر دیگر قابل تداوم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه 20 بهمن) طی دومین روز سفر خود به روسیه، در نشستی با اندیشمندان در محل موسسه شرق شناسی مسکو ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت: می خواهم از این فرصت استفاده کنم و بخشی از دیدگاه های خودم در حوزه های ژئوپلتیکی، سیاسی و راهبردی را با شما در میان بگذارم.

قالیباف ادامه داد: امری که شاید هیچ کس در دنیای امروز ما درباره آن تردید نداشته باشد، این است که نظم بین المللی پیشین در حال زوال است و نظم جدیدی در حال شکل گیری است.

نظم کهنه در مقابل زوال مقاومت می کند و نظم جدید نیز هنوز ایجاد نشده است و تلاش برای ایجاد این نظم جدید و کنترل عوامل موثر بر آن، ریشه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی به برجامی که ایران تنها بازنده آن باشد قابل تداوم نیست

پایبندی به برجامی که ایران تنها بازنده آن باشد قابل تداوم نیست