مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 21:252021-02-08اقتصادي

نفت خیر بودن یکی از مزیت های لرستان است


نفت خیز بودن بخشی از لرستان براساس مطالعات انجام شده، از مزیت های همیشگی این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از پل دختر، سید موسی خادمی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح مینی پالایشگاه پل دختر با تبریک ایام دهه فجر و ضمن خوش آمدگویی به معاون رییس جمهور اظهار داشت: نفت خیز بودن بخشی از استان لرستان براساس مطالعات انجام شده، از مزیت های همیشگی این استان است.

وی افزود: تعداد زیادی از لوله های عبور دهنده فرآورده های نفتی در طول حدود 90 سال گذشته حدود 700 هزار بشکه در روز را انتقال می دهند، اما متاسفانه هیچگونه فعالیت نفتی دراین استان  وجود ندارد.

استاندار لرستان گفت: سرمایه گذاران پروژه پالایشگاه پل دختر به معنای واقعی کلمه از اهلیت لازم مالی و فنی برخوردار هستند و با شناخت کافی از آن پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن در کمتر از 2 سال به نتیجه رسید که جای تقدیر دارد.

وی افزود: پروژه مینی پالایشگاه پل دختربه جهت توان بالا سرمایه گذار بدون پی گیری تسهیلات از سیستم های بانکی در جهت جلوگیری از تاخیر در روند کار به سرعت پیشرفته است.

استاندار لرستان گفت: این پروژه خاص و بی نظیر در کشور است که می تواند منشأ فعالیت ها و فرآورده های نفتی و تحول در این زمینه در استان باشد و این مایه خرسندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت خیر بودن یکی از مزیت های لرستان است

نفت خیر بودن یکی از مزیت های لرستان است