مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 04:202021-02-09سياسي

تحریم ها برداشته نشود همکاری با آژانس محدود می شود


رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان گفت: در صورت برداشته نشدن تحریم ها از سوم اسفند سطح همکاری ایران با آژانس به پادمان محدود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما از مسکو، رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در نشست با جمعی از ایران شناسان و اندیشمندان شهیر روس در موسسه شرق شناسی مسکو گفت در صورت برداشته نشدن تحریم ها از 21 فوریه، سوم اسفندماه سطح همکاری ایران با آژانس به پادمان محدود می شود.

تحریم ها برداشته نشود همکاری با آژانس محدود می شود دکتر قالیباف افزود یکی از اصلی ترین و مهم ترین پیشران های نظم جدید جهانی، عبور از پذیرش هژمونی آمریکا و شکل گیری ساختارهای چند جانبه جهانی و منطقه ای با هدف زدودن سلطه امریکا از مناسبات جهانی است.

رییس خانه ملت افزود ما امروز شاهد یک نهضت جهانی هستیم که هدف آن کاستن از توان آمریکا برای تحمیل یک جانبه منافع و دیدگاه های خود بر دیگر بازیگران جهانی است.

محمدباقر قالیباف با اشاره به اینکه دوران انفعال و بی عملی درباره مسائل عمده جهانی به پایان رسیده است، تاکید کرد در صورت مشارکت خردمندانه و فعالانه، می توان به سمت جهانی حرکت کرد که در آن بی ثباتی، آشوب، بی عدالتی و فقر رو به زوال و همکاری، ثبات و عدالت رو به رشد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها برداشته نشود همکاری با آژانس محدود می شود

تحریم ها برداشته نشود همکاری با آژانس محدود می شود