مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-09پزشكي

نخستین عمل آنژیوگرافی در مرکز تخصصی قلب بجنورد انجام شد


همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، برای نخستین بار در مرکز تشخیصی درمانی قلب بجنورد عمل آنژیوگرافی، بروی سه بیمار با موفقیت انجام پذیرفت.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه انجام این پروژه متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر صورت گرفت افزود: خوشبختانه بعد از یک و نیم سالی که از آماده شدن این مرکز می گذرد متخصصین جراحی قلب و آنژیوگرافی در استان حضور پیدا کردند.

دکتر سید احمد هاشمی یادآور شد: این مرکز با مشارکت و مدیریت بخش خصوصی و با تعرفه دولتی فعالیت خود را شروع ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این مرکز امروز با آنژیوگرافی آغاز شد و در یکی دو هفته آینده هم پروژه های دیگری مانند جراحی قلب و .

در این مرکز را شاهد خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی اظهارکرد: با راه اندازی این مرکز، نیازهای درمانی بیماران قلبی در استان تامین و از اعزام این عزیزان به خارج استان جلوگیری خواهد شد و هزینه های درمانی این بیماران نیز کاهش خواهد یافت.

دکتر هاشمی ادامه داد: با راه اندازی این مرکز دسترسی به خدمات و اقدامات اورژانسی تسهیل شده و می توانیم شاهد این باشیم که مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی در استان کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین عمل آنژیوگرافی در مرکز تخصصی قلب بجنورد انجام شد

نخستین عمل آنژیوگرافی در مرکز تخصصی قلب بجنورد انجام شد