مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:402021-02-09سياسي

سرپرست پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی منصوب شد


رییس جهاددانشگاهی طی حکمی دکتر رامین صرامی فروشانی، پژوهشگر برگزیده کشور در سال جاری را به عنوان سرپرست پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی (مرکز تحقیقات سرطان پستان) منصوب کرد.

- رییس جهاددانشگاهی طی حکمی دکتر رامین صرامی فروشانی، پژوهشگر برگزیده کشور در سال جاری را به عنوان سرپرست پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی (مرکز تحقیقات سرطان پستان) منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حکم دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر رامین صرامی فروشانی به عنوان سرپرست پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی (مرکز تحقیقات سرطان پستان) منصوب شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکترصرامی فروشانی پیش ازاین به عنوان معاون پژوهش، فناوری و خدمات تخصصی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی مشغول فعالیت بود و در سال جاری در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در حوزه پزشکی انتخاب شد.

وی متخصص ویروس شناسی پزشکی از دانشگاه آمستردام هلند است که در حوزه HIV و ایدز تحقیقات ارزشمندی را به انجام رسانده است که نتایج آن در معتبرترین نشریات علمی بین المللی نظیر نیچر و نیچر مدیسین به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی منصوب شد

سرپرست پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی منصوب شد