مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-09سياسي

اظهارنظرهای نادانسته، مانعی برای اقدامات ناجا نیست


برخی ندانسته در این زمینه اظهارنظر می کنند که رضایت و آرامش مردم و جامعه پاسخ آنهاست؛ ناجا مبتنی بر اختیارات، قانون و وظایف، - ایسنا/کرمان جانشین فرمانده ناجا گفت: برخی ندانسته در این زمینه اظهارنظر می کنند که رضایت و آرامش مردم و جامعه پاسخ آنهاست؛ ناجا مبتنی بر اختیارات، قانون و وظایف، کار می کند و اظهارنظر نادانسته مانعی برای اقدامات ما نیست.

سردارسرتیپ قاسم رضایی صبح امروز 21 بهمن ماه بعد از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالیم که در آستانه گرامیداشت 22 بهمن ماه در استان کرمان شاهد اقدامات چشمگیر همکارانمان در فرماندهی انتظامی استان کرمان هستیم.

وی با اشاره به هماهنگی و همدلی بین شورای تامین استان و مردم شهیدپرور کرمان با نیروی انتظامی افزود: امروز عملکرد بسیار خوبی را در میدان دیدیم که نمونه ای از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی در استان کرمان است.

رضایی تصریح کرد: امروز امنیت کشور از جمله استان کرمان مدیون همکاری و حمایت مردم ایران و استان با فرزندانشان در نیروی انتظامی است و آرامش جامعه براساس آرمان انقلاب و ایده های اسلام است که به مسوولان مدیریت کشور داده و هوشممدانه مدیریت کرده اند که نتیجه آن آرامش در کشور و منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظرهای نادانسته، مانعی برای اقدامات ناجا نیست

اظهارنظرهای نادانسته، مانعی برای اقدامات ناجا نیست