مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-09اقتصادي

بهره برداری از پروژه های دهه فجر گرگان با حضور وزیر اقتصاد


580 پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغازایی شهرستان گرگان صبح امروز با حضور فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی افتتاح و کلنگ زنی شد.

- ایسنا/گلستان 580 پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغازایی شهرستان گرگان صبح امروز با حضور فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار گرگان در این مراسم اظهار کرد: پروژه های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان با اعتبار یک هزار و 730 میلیارد تومان و اشتغالزایی 1786 نفر افتتاح و عملیات ساخت آن آغاز می شود.

محمد حمیدی بیان کرد: در مراسم امروز 495 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی با سرمایه گذاری با اعتبار 1279 میلیارد تومان افتتاح و 85 طرح و پروژه نیز با اعتبار 451 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح کارخانه خوراک دام در شهرک صنعتی شهید هزارجریبی گرگان با سرمایه گذاری 157 میلیارد ریال، از مهم ترین پروژه های اقتصادی در گرگان است که امروز به بهره برداری رسید.

هادی حق شناس_ استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: در دهه فجر امسال حدود 5700 میلیارد تومان پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شده که این مبلغ نسبت به دهه فجر سال گذشته، 2700 میلیارد تومان بیشتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های دهه فجر گرگان با حضور وزیر اقتصاد

بهره برداری از پروژه های دهه فجر گرگان با حضور وزیر اقتصاد