مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-09سياسي

افتتاح پروژه گازرسانی به 9 روستا و 12 واحد صنعتی در شهرستان کامیاران


به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر گازرسانی به 9 روستا شهرستان کامیاران و 10 واحد صنعتی به بهره برداری رسید.

- به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگردپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی صورت گرفت: افتتاح پروژه گازرسانی به 9 روستا و 12 واحد صنعتی در شهرستان کامیاران ایسنا/کردستان به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر گازرسانی به 9 روستا شهرستان کامیاران و 10 واحد صنعتی به بهره برداری رسید.

احمد فعله گری در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به تسریع روند گازرسانی و افزایش ضریب نفوذ گاز در روستاهای شهرستان کامیاران اشاره کرد و گفت: 9 روستایی که امروز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند 8 روستا که شامل روستاهای بلوجه، پرتاله، پشاباد، کانی هنگه، گلیان، میرگسار، چشمه کبود و کره پوان در پخش مرکزی و روستای هلتوشان در بخش موچش این شهرستان قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها با اجرای (37 هزارو 900متر ) شبکه گذاری لوله های پلی اتیلن در سایزهای مختلف به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه گازرسانی به 9 روستا و 12 واحد صنعتی در شهرستان کامیاران

افتتاح پروژه گازرسانی به 9 روستا و 12 واحد صنعتی در شهرستان کامیاران