مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-09اقتصادي

3900 روستایی در چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز بهره مند می شوند


مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همزمان با دهه فجر26 پروژه گازرسانی در سطح استان با اعتباری بالغ بر 46میلیارد و 700 میلیون ریال اجرا می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هم اکنون 99.

3 درصد جمعیت شهری و 89.

8 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، افزود: پروژه های گازرسانی روستاهای خلیل آباد خاکی، کریم آباد خاکی و قلعه خاکی در شهرستان شهرکرد انجام می شود.

وی عنوان کرد: خط انتقال 20 فولاد چهارمحال(فاز سوم) و روستاهای منطقه دوآب صمصامی(فاز 1) شامل 8 روستا (سیاوش آباد، علیخان، سیاوش آباد گردو، سیاوش آباد چندار، علی آباد، دره بید، گل سرخ، مالک آباد و کوفی) در شهرستان کوهرنگ  به شبکه گاز متصل می شوند.

حیدری اظهار داشت: گازرسانی به 7 روستای شوار، ده بارز، دهنو بارز، میانجو، دره اشگفت، نصیرآباد بارز و حاتم آباد در شهرستان لردگان با اعتباری بالغ بر41 میلیارد و 700میلیون ریال  نیز انجام و به شبکه شهری متصل می شوند.

مدیرعامل شرکت گار استان با اشاره به مصرف 29 درصدی گاز استان در بخش صنعت عنوان کرد: در دهه فجر امسال، 17  واحد تولیدی و صنعتی در سراسر استان با اعتباری بالغ بر 50میلیارد ریال به شبکه گاز می پیوندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3900 روستایی در چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز بهره مند می شوند

3900 روستایی در چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز بهره مند می شوند