مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-09سياسي

برخورد بدون مماشات با اراذل و اوباش/ 940 تن مواد مخدر کشف شد


نیروی انتظامی در کنار مردم است اما با اراذل و اوباش مقتدرانه و بدون مماشات برخورد قانونی می کند.

- کرمان - جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم است اما با اراذل و اوباش مقتدرانه و بدون مماشات برخورد قانونی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ قاسم رضایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انتظامی فرماندهی استان کرمان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: در استان کرمان همدلی و هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی، شورای تأمین و مردم با نیروی انتظامی وجود دارد.

وی امنیت موجود در کشور را نتیجه همکاری مردم و مسئولان دانست و افزود: آرمان های انقلاب و مدیریت هوشمندانه مسئولان باعث برقراری آرامش در جامعه شده است.

جانشین فرمانده ناجا کشور گفت: یکی از چالش های جنوب شرق کشور مساله قاچاق مواد مخدر است که ناشی از همسایگی با کشورهای تولیدکننده مواد مخدر در این منطقه است.

سردار سرتیپ رضایی میزان کشفیات مواد مخدر طی 10 ابتدای سال جاری را 940 تن ذکر و اظهار کرد: طی مدت گفته شده در استان کرمان بیش از 150 تن مواد مخدر کشف شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد دارد.

جانشین فرمانده ناجا کشور همچنین از جمع آوری 2 هزار سلاح غیر مجاز طی امسال خبر داد و افزود: همچنین در استان کرمان با مساله حضور جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بدون مماشات با اراذل و اوباش/ 940 تن مواد مخدر کشف شد

برخورد بدون مماشات با اراذل و اوباش/ 940 تن مواد مخدر کشف شد