مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-09اقتصادي

سهم 10 درصدی ایران از تجارت سودآور بانکرینگ خلیج فارس


مشاوره پروژه های نفت گاز و پتروشیمی قشم با اشاره به سهم 10 درصدی ایران از تجارت و بازار بانکرینگ خلیج فارس از اخذ مصوبات مجلس و دولت برای تبدیل قشم به کانون جدید سوخت رسانی دریایی به کشتی ها و نفتکش ها در خلیج فارس خبر داد.

- مشاوره پروژه های نفت گاز و پتروشیمی قشم با اشاره به سهم 10 درصدی ایران از تجارت و بازار بانکرینگ خلیج فارس از اخذ مصوبات مجلس و دولت برای تبدیل قشم به کانون جدید سوخت رسانی دریایی به کشتی ها و نفتکش ها در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد دهقانی در سومین همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه بر اساس مصوبات مجلس و دولت قشم به عنوان هاب بانکرینگ ایران در خلیج فارس انتخاب شده است، گفت: نتایج بررسی آخرین مطالعات نشان می دهد، گردش مالی بازار و صنعت بانکرینگ جهان تا پایان سال 2018 میلادی به حدود 210 میلیارد دلار رسیده که سنگاپور، امارات و آمریکا سهم 35 درصدی از این بازار را در اختیار دارند.

وی با اشاره به تردد سالانه بین 15 تا 20 هزار فروند انواع کشتی، شناور و نفتکش از تنگه هرمز تصریح کرد: حجم و ارزش بازار و صنعت بانکرینگ در خلیج فارس 15 میلیارد دلار در سال بوده و به طور متوسط سالانه 22 میلیون تن سوخت از مراکز بانکرینگ به کشتی ها و شناورها تحویل می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 10 درصدی ایران از تجارت سودآور بانکرینگ خلیج فارس

سهم 10 درصدی ایران از تجارت سودآور بانکرینگ خلیج فارس