مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-09سياسي

کمیته ای در مورد احوال شخصیه برخی زوجین ایرانی و عراقی تشکیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری روسای قوه قضاییه ایران و عراق پس از دیدار رسمی برگزار شد.

آیت الله رییسی در این نشست به موضوعات مطرح شده از جمله پیگیری پرونده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان اشاره و با بیان اینکه اقدامات .

- رییس قوه قضاییه گفت: در این نشست در مورد مشکلاتی که برخی از خانواده ها و زوجین ایرانی و عراقی در عراق در زمینه احوال شخصیه دارند، مقرر شد کمیته ای بین دستگاه قضایی عراق و ایران فعال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، نشست خبری روسای قوه قضاییه ایران و عراق پس از دیدار رسمی برگزار شد.

آیت الله رییسی در این نشست به موضوعات مطرح شده از جمله پیگیری پرونده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان اشاره و با بیان اینکه اقدامات دستگاه قضایی عراق جای تقدیر و تشکر دارد، ابراز امیدواری کرد که با همکاری اطلاعاتی و قضایی بین دو دستگاه قضایی ایران و عراق، این پرونده به سرانجام برسد و باعث درس عبرت مجرمان برای کیفر ایشان و بازدارندگی برای همه آن هایی که در سر ظلم و ستم به مردم و تجاوز به حقوق انسان ها را می پرورانند، باشد.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: همچنین در این نشست در مورد مشکلاتی که برخی از خانواده ها و زوجین ایرانی و عراقی در عراق در زمینه احوال شخصیه دارند، مقرر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ای در مورد احوال شخصیه برخی زوجین ایرانی و عراقی تشکیل می شود

کمیته ای در مورد احوال شخصیه برخی زوجین ایرانی و عراقی تشکیل می شود