مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-09سياسي

آغاز واکسیناسیون کادردرمان دانشگاه علوم پزشکی همدان


در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان، تزریق واکسن کووید 19 با اولویت کادردرمان در مرکز آموزشی درمانی فرشچیان سینا آغاز شد.

- معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان در حاشیه این مراسم، با اشاره به تزریق واکسن به گروه های هدف طی دو مرحله اظهار کرد: کارکنان بهداشتی و درمانی شاغل در بخش های ویژه در اولویت این واکسیناسیون هستند.

دکتر کرمی تصریح کرد: واکسیناسیون همزمان با دیگر استان های کشور از بیمارستان های اصلی و ریفرال بیماری کووید 19 آغاز شد و با وارد شدن مرحله های بعدی که در دستور کار است، واکسینه کردن دیگر گروه های هدف به مرور انجام می شود.

وی با اشاره به اولویت واکسیناسیون کادر درمان شاغل در بخش های آی سیو و ویفرال گفت: پس از این همکاران، کارکنان دیگر بخش ها و پرسنل بهداشتی در اولویت تزریق واکسن هستند و پس از آن برای گروه های جامعه این واکسن ها تزریق خواهد شد.

کرمی ادامه داد: در بحث تزریق این واکسن باز باید به این نکته توجه کنیم که زدن واکسن همچنان همراه با رعایت نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه مثل زدن ماسک و دوری از اجتماعات مؤثر خواهد بود و به هیچ عنوان این جایگزین رعایت پروتکل های بهداشتی نیست چراکه تأثیرگذاری تزریق واکسن در اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کادردرمان دانشگاه علوم پزشکی همدان

آغاز واکسیناسیون کادردرمان دانشگاه علوم پزشکی همدان