مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-09سياسي

ذخایر خونی مشهد به وضعیت هشدار رسید


انتقال خون خراسان رضوی با انتشار اطلاعیه ای از کاهش ذخایر خونی استان خبر داد و از مردم خواست برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انتقال خون خراسان رضوی با تبریک فرارسیدن ایام اله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پایگاه های فعال اهدای خون مشهد را در روز 22 بهمن و جمعه 24 بهمن ماه اعلام کرد.

در این اطلاعیه با اعلام بحران در ذخایر خونی استان و اعلام این مطلب که در حال حاضر ذخایر خونی موجود کاهش یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

انتقال خون خراسان رضوی با دعوت از تمامی هموطنان و به ویژه مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)، اعلام کرد؛ در مورخ 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین جمعه 24 بهمن ماه، پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) واقع درمیدان شریعتی (تقی اباد) ابتدای خیابان دانشگاه و پایگاه امید واقع در خیابان شیرازی مجتمع تجاری اقامتی امید طبقه منهای یک در نوبت صبح ازساعت 8:30 الی 13 آماده پذیرش داوطلبان مؤمن و ایثارگر اهدای خون خواهند بود.

انتقال خون خراسان رضوی ضمن تشکر از اهتمام مردم به این اقدام بشردوستانه و حیاتی و همچنین پوزش از کاستی ها و محدودیت منابع مختلف در پایگاه ها که موجب انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر خونی مشهد به وضعیت هشدار رسید

ذخایر خونی مشهد به وضعیت هشدار رسید