مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:352021-02-09سياسي

سربازان فراری نگران برخورد تند سازمان قضایی نیروهای مسلح نباشند


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اجرای طرح «بازگشت به سنگر» گفت: سربازان فراری نگران برخورد تند سازمان قضایی نیروهای مسلح نباشند.

- پاکدشت- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اجرای طرح بازگشت به سنگر گفت: سربازان فراری نگران برخورد تند سازمان قضایی نیروهای مسلح نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شکرالله بهرامی عصر سه شنبه در آیین افتتاح مجتمع قضایی نیروهای مسلح جنوب شرق تهران که با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مهم و اساسی مردم دسترس بودن خدمات قضایی برای آنها است اظهار داشت: خوشبختانه با افتتاح این مجتمع دیگر نیاز نیست مردم شهرستان های جنوب شرق تهران برای امروز قضایی به پایتخت مراجعه کنند.

بهرامی با بیان به اینکه دسترسی آسان مردم به محاکم قضایی راه را برای شکایات آنان سهل می کند گفت: پیشگیری از جرایم و مشکلات و حفظ اقتدار نظام از جمله اهداف افتتاح این مجتمع به شمار می رود.

وی افزود: پیشگیری از جرم یکی از مواردی است که طبق تصمیمات اتخاذ شده بر عهده نیروهای مسلح گذاشته شده که با هماهنگی و همکاری سازمان قضایی انجام می شود و در این خصوص نتایج خوبی از نظر کاهش جرایم نیروی مسلح حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان فراری نگران برخورد تند سازمان قضایی نیروهای مسلح نباشند

سربازان فراری نگران برخورد تند سازمان قضایی نیروهای مسلح نباشند