مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 14:502021-02-09سياسي

ظرفیت های گردشگری فومن و شفت باید مورد توجه قرار گیرد


نماینده فومن و شفت در مجلس تأکید کرد: فومن و شفت دارای ظرفیت های گردشگری بسیاری هستند که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل بهروزی فر عصر سه شنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی در شفت با بیان اینکه فومن و شفت در بحث گردشگری دارای ظرفیت بالایی هستند، گفت: در سال های اخیر اقداماتی در راستای معرفی و بهره برداری از این ظرفیت انجام شده امروز نیز در سطح ملی پیگیری هستیم.

بهروزی فر با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده برخی موانع و مشکلات در بخش گردشگری برداشته شده است، گفت: بخشی از این موانع مربوط به زیر ساخت ها است که از گذشته باقیمانده و مستلزم توجه بیشتر است.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه در منطقه شهر ماکلوان شهرستان فومن بیش از 451 هکتار اراضی در اختیار شهرداری قرار داده شده است، افزود: ماسوله دومین شهر تاریخی در دنیا است با توجه به اینکه ثبت ملی انجام شده ثبت جهانی آن همچنان در پیگیری می شود.

بهروزی فر به درخواست مجمع نمایندگان گیلان از وزیر میراث فرهنگی در زمینه ثبت جهانی ماسوله اشاره و اضافه کرد: قطعاً ثبت جهانی این عصر زمینه را برای شناخت بیشتر و رسیدن به جایگاه اصلی خود فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری فومن و شفت باید مورد توجه قرار گیرد

ظرفیت های گردشگری فومن و شفت باید مورد توجه قرار گیرد