مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-09سياسي

تفاهم نامه احداث پردیس 6 سالنه مراغه امضا شد


روز گذشته تفاهم نامه احداث نخستین پردیس سینمایی مدرن با 6 سالن در شهر مراغه امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بهمن سبز، روز گذشته دوشنبه 20 بهمن ماه تفاهم نامه احداث نخستین پردیس سینمایی مدرن با 6 سالن در شهر مراغه امضا شد.

طی این نشست که با حضور حمیدرضا جعفریان معاون امور سینمایی حوزه هنری کشور، عبدالحمید قره داغی معاون اداری- مالی حوزه هنری کشور، سیدمحمدحسین بلاغی رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی، سیدعلی موسوی فرماندار مراغه، شهرام مروتی شهردار مراغه و سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز برگزار شد، احداث پردیس مراغه با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی و شهرداری این شهر و با اجرای موسسه بهمن سبز به امضای طرفین رسید.

مراغه با 200 هزار جمعیت، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر استان آذربایجان شرقی پس از تبریز است که علیرغم برخورداری از فرهنگ و سابقه سینمایی بسیار، تاکنون از داشتن پردیس سینمایی محروم بوده است.

این شهر در آینده ای نزدیک صاحب پردیسی مجهز با 6 سالن سینما در مساحتی با حداقل 6 هزار متر مربع به عنوان بزرگترین پردیس شمال غرب کشور همراه با امکانات جانبی فرهنگی و خدماتی خواهد شد.

موسسه بهمن سبز در طرح بزرگ توسعه سینماهای حوزه هنری و در راستای احیای سینما و توزیع عادلانه سرانه فرهنگی در کشور، طی ماه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه احداث پردیس 6 سالنه مراغه امضا شد

تفاهم نامه احداث پردیس 6 سالنه مراغه امضا شد