مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 18:052021-02-09سياسي

رشد 60 پله ای ایران در شاخص های جهانی نوآوری


دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری از جایگاه مطلوب ایران در شاخص های جهانی نوآوری گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به نقش نوآوری و صنایع خلاق در حرکت کشور ها به سوی پیشرفت و توسعه پایدار گفت: میزان حرکت و موفقیت کشور ها در مسیر نوآوری، قدر و جایگاه آن ها را در نبرد تنگاتنگ فناوری، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی میان کشور های جهان تعیین و تبیین می کند.

دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، با بیان این که یکی از معیار های گوناگون برای درک جایگاه رو به رشد ایران گزارش شاخص جهانی نوآوری است، عنوان کرد: سهم قابل توجه بازار کشور ها از خلاقیت و نوآوری، معیار و شاخص اصلی در پیشرفت است و در این مسیر، حمایت از نیروی انسانی متخصص و توسعه زیست بوم نوآوری نقشی سرنوشت ساز ایفا می کند.

کرمی با اشاره به این که بر اساس گزارش شاخص های جهانی نوآوری Gii قرار گرفتن ایران در جمع 100 خوشه برتر علم و فناوری جهان، نشانی از پیشرفت نوآورانه و خلاق کشور است، ادامه داد: گزارش اخیر شاخص های جهانی نوآوری بار دیگر توانمندی علمی و فناورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 60 پله ای ایران در شاخص های جهانی نوآوری

رشد 60 پله ای ایران در شاخص های جهانی نوآوری