مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 20:452021-02-09سياسي

دستاوردهای آموزشی و علمی 40 ساله انقلاب اسلامی ایران


ارزیابی فعالیت ها و ثمرات یک نظام سیاسی پس از انقلابی گسترده و بنیادین با وجود برهه های طولانی جنگ و بحران های ناشی از تحریم های طولانی مدت بی شک کار آسانی نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی ارزیابی فعالیت ها و ثمرات یک نظام سیاسی پس از انقلابی گسترده و بنیادین با وجود برهه های طولانی جنگ و بحران های ناشی از تحریم های طولانی مدت بی شک کار آسانی نیست.

بنابر این پژوهش، با گذشت چهار دهه از تاسیس نظام جمهوری اسلامی، اکنون زمانی است که پژوهشگران با تحقیقات مستدل علمی، آماری و نگاهی منصفانه، به ارزیابی دستاوردهای آموزشی و علمی انقلاب اسلامی بپردازند تا مهمترین نمود توفیقات نظام که نشانگر کارآمدی آن است معلوم شود.

محققان در پژوهشی با عنوان دستاوردهای آموزشی و علمی چهل ساله انقلاب اسلامی آورده اند، بی تردید میان صحت و اتقان یک اندیشه اجتماعی، کارایی و توانایی نظام اجتماعی برآمده از آن در پاسخگویی به مسائل و مشکلات جامعه، رابطه مستقیمی برقرار است.

این پژوهش توسط رشید رکابیان عضو هیات علمی دانشگاه آیت الله بروجردی انجام شده که نشان می دهد، پویایی کارگزاران یک نظام در اجرای اهداف و آرمان های آن، می تواند درکارآمد یا ناکارآمد به نظر آمدن آن نظام و به طبع، درست یا نادرست به نظر رسیدن آن اندیشه اجتماعی، تاثیر مثبت یا منفی برجای گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای آموزشی و علمی 40 ساله انقلاب اسلامی ایران

دستاوردهای آموزشی و علمی 40 ساله انقلاب اسلامی ایران