مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-10سياسي

پرچم مقاومت همچنان در منطقه برافراشته خواهند ماند


یکی از نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی نمادین 22 بهمن ماه نشان داد پرچم مقاومت همچنان در منطقه برافراشته خواهند ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عسگر دیرباز صبح چهارشنبه در آیین بزرگداشت یوم الله 22 بهمن ماه در ارومیه با بیان این که محور مقاومت بیش از پیش تقویت شده و راه سردار سلیمانی ادامه دارد، افزود: پرچم مقاومت همچنان در منطقه برافراشته خواهند ماند و این مهم را دشمنان انقلاب نیز می دانند چرا که ملت بزرگ ایران و محور مقاومت درس آموز امام و شهدا هستند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی و ملت غیور و انقلابی آذربایجان غربی امروز با حضور باشکوه خود، وفاداری به آرمان های امام و انقلاب را نشان دادند، ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با وجود همه تحریم های دشمنان انقلاب پشتیبان این نظام الهی هستند و امروز با حضور خود نشان دادند که همیشه وفادار به آرمان های امام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام دیرباز با اشاره به توطئه دشمنان برای کمرنگ تر کردن حضور مردم در انتخابات سال آینده خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی باشکوه تر از همه سال ها در این انتخابات نیز شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم مقاومت همچنان در منطقه برافراشته خواهند ماند

پرچم مقاومت همچنان در منطقه برافراشته خواهند ماند