مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-10سياسي

تمدن سازی اسلامی با جوانانی آرمان خواه و ضدفساد محقق می شود


تمدن سازی اسلامی با جوانانی جهادی، اهل ایمان، آخرت گرا، آرمان خواه، ارزشی، ضدفساد و دشمن شناس محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره جوان موفق استان البرز در تالار شهیدان نژادفلاح کرج اظهار کرد: امروز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم غیور و بصیر ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای را در کشور خلق کردند.

وی با بیان اینکه در این جلسه از تعدادی جوانان موفق قدردانی می کنیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی را جوانان به وجود آوردند و نقش اصلی را در سال های اولیه انقلاب جوانان به عهده داشتند که با رهبری امام خمینی (ره) سلطنت طاغوت و سلسله شاهنشاهی را از میان برداشتند و حکومت مردم سالاری دینی را جایگزین آن کردند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه 42 سال از انقلاب گذشت و این کشور توسط جوانان حفاظت و حراست شد، خاطرنشان کرد: جوانان در مقاطع مختلف دوران دفاع مقدس و همچنین دوران مختلف در تمام عرصه ها حضور داشتند.

سازندگی و بالندگی ایران توسط جوانان انجام شد وی با بیان اینکه سازندگی و بالندگی ایران توسط جوانان انجام شد و به خوبی درخشیدند و نوآوری های چشمگیری داشتند و به عنوان الگوی مردم جهان شدند و هستند، بیان کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی، هویت بخش و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن سازی اسلامی با جوانانی آرمان خواه و ضدفساد محقق می شود

تمدن سازی اسلامی با جوانانی آرمان خواه و ضدفساد محقق می شود