مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 14:552021-02-10سياسي

دانشگاه ها همیشه به دنبال اعتلای کشور بوده اند و باید تکریم شوند


انقلاب اسلامی باعث شد با وجود ضعف هایی که در کشور وجود دارد، خودمان برای سرنوشت کشورمان تصمیم بگیریم نه بیگانه ها.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه قم گفت: انقلاب اسلامی باعث شد با وجود ضعف هایی که در کشور وجود دارد، خودمان برای سرنوشت کشورمان تصمیم بگیریم نه بیگانه ها.

عسگر دیرباز در گفت وگو با ایسنا با تبریک یوم الله 22 بهمن ماه گفت عنوان کرد: اخیرا کتابی به نام صعود چهل ساله در دست چاپ قرار گرفته که دستاوردهای کشور را با توجه به آمارهای بین المللی و از دیدگاه کسانی که با پیشرفت ایران میانه خوشی ندارند، بیان می کند.

این کتاب پیشرفت های کشور ایران در پرتوی انقلاب اسلامی را به خوبی به تصویر می کشد و به مردم علی الخصوص جوانان پیشنهاد می شود که برای آشنایی بیشتر با انقلاب اسلامی، فداکاری ها و استقامت ملت شریف ایران این کتاب را مطالعه کنند.

وی ادامه داد: این کتاب از زبان بیگانگان نوشته شده و بیانگر این است که تمام تصمیمات کشور در زمان شاه توسط انگلیس و امریکا گرفته می شد و نظر شاه اهمیتی نداشته است.

رییس دانشگاه قم اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بایستی در کشور ما جلوی نفوذ بیگانگان گرفته شود و در میان اقشار مختلف جامعه بخصوص مسئولین کشوری فرهنگ سازی شود و به نفع خارجی ها گام برندارند، می توان گفت در این برهه زمانی در کشور ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها همیشه به دنبال اعتلای کشور بوده اند و باید تکریم شوند

دانشگاه ها همیشه به دنبال اعتلای کشور بوده اند و باید تکریم شوند