مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 20:052021-02-10بين الملل

الفتح: سفارت آمریکا در بغداد تبدیل به پادگان نظامی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه المعلومه، احمد الکنانی از نمایندگان عراقی عضو ائتلاف الفتح شامگاه چهارشنبه تاکید کرد: - ائتلاف الفتح عراق به تلاش سفارت آمریکا در بغداد برای برگزاری مانور نظامی واکنش نشان داد و آن را دلیل آشکاری بر نقض حاکمیت ملی عراق دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه المعلومه، احمد الکنانی از نمایندگان عراقی عضو ائتلاف الفتح شامگاه چهارشنبه تاکید کرد: سفارت آمریکا در بغداد در تلاش برای برگزاری مانور های نظامی است که نقض آشکار حاکمیت ملی عراق محسوب می‎شود.

البته سکوت دولت عراق در قبال این رخداد، مساله ای عجیب است.

وی افزود: تلاش برای برگزاری این مانور ها بیانگر این واقعیت است که سفارت آمریکا پای خود را از حد و مرز فعالیت‎های سیاسی فراتر نهاده و تبدیل به یک پادگان نظامی شده است، ما از دولت عراق می‎خواهیم در قبال این مانور ها تحرکی فوری از خود نشان دهد.

عضو ائتلاف الفتح تاکید کرد: از پارلمان عراق می خواهیم بار دیگر همانند تصمیم خروج نظامیان آمریکایی از خاک عراق، در برابر این اقدام صف آرایی کرده و دولت را ملزم به جلوگیری از برگزاری چنین مانور هایی از سوی سفارت آمریکا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الفتح: سفارت آمریکا در بغداد تبدیل به پادگان نظامی شده است

الفتح: سفارت آمریکا در بغداد تبدیل به پادگان نظامی شده است