مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 20:102021-02-10بين الملل

سناتور ارشد دموکرات: ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، باب منندز رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز چهارشنبه طی بیانیه ای ضمن تقدیر از اظهارات اخیر جو بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه حاضر نیست قبل از بازگشت ایران به تعهدات هسته ای خود ذیل برجام تحریم های آمریکا علیه ایران را لغو کند، - رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا ضمن تقدیر از اظهارات رییس جمهور کشورش مبنی بر لغو نکردن تحریم ها علیه ایران، خواستار توقف غنی سازی اورانیوم در ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، باب منندز رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز چهارشنبه طی بیانیه ای ضمن تقدیر از اظهارات اخیر جو بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه حاضر نیست قبل از بازگشت ایران به تعهدات هسته ای خود ذیل برجام تحریم های آمریکا علیه ایران را لغو کند، خواستار توقف کامل غنی سازی اورانیوم در ایران شد.

باب منندز در این بیانیه اظهار داشت: من از رییس جمهور بایدن که هفته گذشته [یکشنبه]اعلام کرد که دولتش برای بازگرداندن ایرانی ها به میز مذاکره معافیت تحریمی قابل توجهی به آن ها نمی دهد، تشکر می کنم و موافقم که ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند.

این سناتور ارشد دموکرات در ادامه گفت: من از تلاش های دولت برای رسیدن به راهکاری دیپلماتیک در قبال ایران که در مقایسه با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور ارشد دموکرات: ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند

سناتور ارشد دموکرات: ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند