مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-11پزشكي

نمکی: ایران تا 3 ماه آینده قطب تولید واکسن کرونا در منطقه خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم بهره برداری از مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف کشور گفت: - وزیر بهداشت گفت: در دو سه ماه آینده ایران به یکی از قطب های بسیار مهم واکسن سازی کرونا در منطقه تبدیل خواهد شد و یکی از صادرکنندگان واکسن کرونا در جهان خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم بهره برداری از مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف کشور گفت: امروز ما در این باتلاق سهمگین کرونا گرفتار شدیم، اما توانستیم حداقل 2500 تخت آی سی یو و صد ها تخت در کشور راه اندازی کنیم.

تمام تلاش ما این بود که هیچ بیماری پشت در بیمارستان نماند.

از طرف دیگر خوشبختانه تولیدات بسیار زیادی در عرصه دارو و تجهیزات پزشکی داشته ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم تا اردیبهشت ماه با اندکی حمایت بیشتر این 1400 پروژه ای که تا سال 1400 قول دادیم را افتتاح کنیم.

وزیر بهداشت بیان کرد: دستاورد های این وزارتخانه در ایجاد مراکز درمانی متعدد در کشور بسیار مؤثر بوده و امسال به عنوان اولین سال قبل و بعد از انقلاب 11 هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت می افزاییم و تعداد زیادی خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت هم به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمکی: ایران تا 3 ماه آینده قطب تولید واکسن کرونا در منطقه خواهد شد

نمکی: ایران تا 3 ماه آینده قطب تولید واکسن کرونا در منطقه خواهد شد