مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-11سياسي

سردار اشتری: مشکل ما محتوای جذاب برای جذب جوانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در مراسم تجلیل از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، - فرمانده نیروی انتظامی گفت: بنیاد حفظ آثار ناجا باید حفظ تجربیات ارزشمند را دنبال کند و این سوابق خوبرا برای نسل های آینده به ثبت برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در مراسم تجلیل از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی اثرات ارزشمندی در منطقه و در کشور داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حرکت های ظلم ستیزی در منطقه و جهان تقویت شد و شکل گرفت.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هر روز رشد و شکوفایی و بالندگی دارد، گفت: هر انقلابی که در یک کشور رخ می دهد برای حفظ آن باید سرمایه گذاری کرد.

چرا که در انقلاب، یک مرحله شکل گیری است و مرحله دیگر حفظ آن، چرا که در برخی کشور ها انقلاب شکل گرفت، اما تداوم پیدا نکرد.

سردار اشتری با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی پیروزی و تداوم هر انقلابی عامل رهبری است، افزود: در کشور ما نیز عامل اصلی تداوم و پیروزی انقلاب رهبری بود که آن را به سرانجام رساند و عامل دیگر حفظ این انقلاب، مردم هستند که مردم نیز وظیفه خود را در انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری: مشکل ما محتوای جذاب برای جذب جوانان است

سردار اشتری: مشکل ما محتوای جذاب برای جذب جوانان است