مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 14:202021-02-11سياسي

پرونده عنابستانی به کجا رسید؟


یک عضو هیئت رییسه مجلس در خصوص پرونده درگیری عنابستانی نماینده سبزوار با مامور راهور گفت اظهار کرد: هیات نظارت طبق گزارشات واصله و اطلاعات و اظهارات موجود در پرونده و مستنداتی که از نوارهای ویدئویی در محل به دست آمده پرونده را بررسی می کند و اتفاقا جلسات .

- یک عضو هیئت رییسه مجلس در خصوص پرونده درگیری عنابستانی نماینده سبزوار با مامور راهور گفت اظهار کرد: هیات نظارت طبق گزارشات واصله و اطلاعات و اظهارات موجود در پرونده و مستنداتی که از نوارهای ویدئویی در محل به دست آمده پرونده را بررسی می کند و اتفاقا جلسات مشترکی نیز با نیروی انتظامی برگزار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از انتخاب، عضو هیات رییسه مجلس از برگزاری جلسات مشترک بین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و نیروی انتظامی برای پیگیری ماجرای درگیری نماینده سبزوار با مامور راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت که احتمالا ظرف یک یا 2 هفته آینده این پرونده به نتایج مشخص تری برسد.

حسین حسین زاده در پاسخ به این پرسش که وضعیت رسیدگی به ماجرای درگیری علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مامور راهنمایی و رانندگی مربوط به خط ویژه دروازه دولت به کجا رسید، گفت: من در حال حاضر برای سرکشی به امور شهروندان حوزه انتخابیه به این منطقه آمدم و طبق آخرین اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده عنابستانی به کجا رسید؟

پرونده عنابستانی به کجا رسید؟