مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 18:352021-02-11اقتصادي

مترو اصفهان به خمینی شهر متصل می شود


همزمان 12 ایستگاه خط دو در حال ساخت است که ساخت برخی از این ایستگاه ها تا 90 درصد پیشرفت داشته است؛ متروی اصفهان بعد از کهندژ به طرف خمینی شهر می رود و طول این خط به 24.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی اظهار کرد: در برنامه هر یکشنبه یک افتتاح با حضور در منطقه هفت افتتاح، کلنگ زنی و ملاقات مردمی صورت گرفت و در این منطقه بیش از 30 پروژه در حال اجراست و دستور اجرای چند پروژه دیگر ابلاغ شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در هفته آینده اتفاق مهمی در شهر رخ می دهد، اظهار کرد: حفاری خط دوم مترو از خیابان کهندژ آغاز و سرعت کار خط دو مترو دو برابر می شود؛ عملیات حفاری خط دوم در جبهه شرقی از دارک یک و نیم سال پیش آغاز شد و با انجام حفاری از سمت کهندژ، مترو به بزرگراه شهید خرازی ، خیابان آیت اله کاشانی، خلجا، میدان امام حسین (ع)، خیابان فلسطین و میدان امام علی (ع) می رسد.

وی از پیشرفت تا 90 درصدی 12 ایستگاه خط دوم مترو خبر داد و گفت: همزمان 12 ایستگاه خط دو در حال ساخت است که ساخت برخی از این ایستگاه ها تا 90 درصد پیشرفت داشته است؛ متروی اصفهان بعد از کهندژ به طرف خمینی شهر می رود و طول این خط به 24.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو اصفهان به خمینی شهر متصل می شود

مترو اصفهان به خمینی شهر متصل می شود