مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-12سياسي

اجرای عدالت و رسیدگی به محرومان؛ آرمان های اصیل جمهوری اسلامی


رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت فارس گفت: جمهوری اسلامی بر اساس آرمان ها شکل گرفته که از آرمان های آن عدالت، بهره گیری همگانی و توجه به محرومان و مستضعفان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری لنکرانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: با توجه به اینکه 43 سالگی انقلاب را شروع کردیم، فرصت خوبی است تا ببینیم طی این سال ها چه به دست آوردیم، چه آرمان هایی داشتیم و چه کارهایی را باید دنبال کنیم.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی 42 سال گذشته همواره مورد تحریم بوده و هیچ گاه حمایتی را از سوی دولت های بزرگ دریافت نکرده است، اضافه کرد: ارزش دستاوردهای جمهوری اسلامی را زمانی خواهیم فهمید که درک کنیم کشور ما در چنین شرایطی به این جایگاه و دستاوردها رسیده است.

رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت فارس بیان کرد: در زمینهٔ علمی که البته محور تعالی و پیشرفت ها است، پیش از انقلاب کل نشریات پزشکی و غیرپزشکی ایران سالانه بین 600 تا 690 بود.

باقری لنکرانی ادامه داد: با وجود اینکه که بیش از یک درصد جمعیت کل دنیا را داشتیم اما سهم ما در تولید علم، یک ده هزارم جهان بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خودباوری را در بین جوانان زنده کرد، گفت: این در حالی است که سال گذشته بیش از 75 هزار مقاله داشتیم و باز در عین حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عدالت و رسیدگی به محرومان؛ آرمان های اصیل جمهوری اسلامی

اجرای عدالت و رسیدگی به محرومان؛ آرمان های اصیل جمهوری اسلامی