مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-12ورزشي

خوزستان می تواند قطب بازی های ساحلی کشور باشد


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی خوزستان با بیان این که خوزستان توانسته قطب رشته فوتوالی کشور باشد، گفت: عزم و اراده ما این است که در کنار رودخانه کارون که شناسنامه اهواز و کشور است، - ایسنا/خوزستان رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی خوزستان با بیان این که خوزستان توانسته قطب رشته فوتوالی کشور باشد، گفت: عزم و اراده ما این است که در کنار رودخانه کارون که شناسنامه اهواز و کشور است، بتوانیم قطب بازی های ساحلی کشور باشیم.

سیدکریم حسینی در حاشیه مسابقات جام ستارگان فوتوالی کشور که امروز (24 بهمن ماه) در اهواز به پایان رسید، اظهارکرد: عزم و اراده ما این است که در کنار رودخانه کارون که شناسنامه اهواز و کشور است، بتوانیم قطب بازی های ساحلی کشور باشیم.

همچنین فوتوالی یک ورزش پر تحرک و قابل توجه برای نوجوانان و جوانان است و ان شاءالله در کشور در کنار این رشته بتوانیم سایر رشته های ساحلی را هم داشته باشیم.

ضمن این که اهواز و خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در تمام رشته ها به ویژه ساحلی دارد و ان شاءالله در کنار ساحل کارون بتوانیم مسابقات، برنامه و جشنواره های بیشتری را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: در شرق و غرب رودخانه کارون ظرفیت ایجاد زیرساخت ها برای رشته های ساحلی وجود دارد، به شرط این که عزم و ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان می تواند قطب بازی های ساحلی کشور باشد

خوزستان می تواند قطب بازی های ساحلی کشور باشد